هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
مریمممممم دوستت دارم
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط .sasan19 |

عكس امير تتلو و طرفداران دخترش

پست امير تتلو در فيسبووووك

راستش من تا امروز گذاشتنِ کنسرت واسم مهم بود اما نه اونقدی که بخوام خیلی تلاش کنم براش !!! اما حالا که شما میخواین من حاضرم هرکاری انجام بدم تا بفهمید عاشقتونم از امروز بازم یه قولِ جدید میدم بهتون این که بازم خودم رو تغییر بدم !!! قول میدم که یه آدمِ جدید بشم از لحاظِ ظاهری و هرکاری که میتونم رو بکنم برای گذاشتن کنسرت تو کشورِ عزیزمون و خدمتگزاری به شما دوست دارم خونه خوبه رو همه باهم تو بهترین سالنِ ایران داد بزنیم

عكس امير تتلو و طرفداران دخترش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.